2023 Vendu à l'Ingrossu Viotu Verde Bambù Lip Glaze Concealer Lipgloss Tube Logo Personalizatu

Descrizione breve:

L'imballaggi cosmetichi di Pocssi sò fatti di plastica originale, è iniettati da a migliore macchina di iniezione da più di 10 anni di maestri abili, chì sò sani per a faccia molle di u vostru zitellu.Avemu macchine di produzzione unicu, pudemu fà qualsiasi finitura di a superficia per voi, è furnisce i prudutti in 30 ghjorni di travagliu.U culore, a finitura di a superficia è a stampa di logu pò esse fatta apposta.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Informazioni basiche

Nome 2023 Vendu à l'Ingrossu Viotu Verde Bambù Lip Glaze Concealer Lipgloss Tube Logo Personalizatu
Numeru di l'articulu PPC021
Taglia 14 Dia.* 130 Hmm
Dimensione di Cap 14 Dia.* 40 Hmm
Pesu 15 g
Materiale ABS + AS
Applicazione Lip Gloss, Lip Glaze, Lipstick Liquid, Concealer
Finisci Spray Matte, Spray Frosted, Spray Soft Touch, Metallizazione, Rivestimentu UV (Lucido).Trasferimentu d'acqua, trasferimentu di calore è etc
Stampa di Logo Serigrafia, stampa a caldo
Campione Sample gratuitu hè dispunibule.
MOQ 12000 pezzi
Tempu di consegna In 30 ghjorni di travagliu
imballaggio Mettite nantu à una piastra di schiuma ondulata, è dopu imballata da cartone esportatu standard
Metudu di pagamentu T/T, Paypal, Carta di Creditu, Western Union, Money Gram

 

Display di u produttu

PPC021-1
PPC021-3
PPC021-2

Culore diversu, finitura di superficia differente

Tubu di gloss à lèvres
PPC016-17

Spray di cambiamentu graduale di culore

PPC016-1

Metallizazione d'oru

PPC016-2

Metallizazione d'argentu

Lode Display

A+-Feedback
bona rivista
Positive-Feedback
bona rivista
bona rivista
bona rivista

Tour di fabbrica

cumpagnia
fabbrica
fabbrica
squadra
fabbrica
fabbrica 2
fabbrica 3
fabbrica
show room
certificati

Scegli noi

Stu cuntainer di gloss versatile è riutilizzabile hè ideale per quelli chì volenu mantene i so cusmetichi urganizati è eleganti.Disponibile per a compra all'ingrossu, i nostri tubi di lip gloss sò perfetti sia per l'usu persunale sia per l'usu prufessiunale.

U nostru tubu di lip gloss hè fattu cù materiali di prima qualità chì assicuranu a durabilità è a robustezza.U disignu eleganti di u cuntinuu facilita u almacenamentu in a vostra borsa o borsa, cusì pudete toccu u vostru gloss di labbra in viaghju.Cù una varietà di opzioni di culore dispunibili, pudete truvà l'ombra perfetta per cumplementà u vostru stile.

Se ùn site micca sicuru di quale culore o disignu sceglite, avemu campioni dispunibuli per i clienti per riferimentu.In questu modu, pudete avè una idea megliu di cumu si vede u pruduttu finitu prima di impegnà à un ordine più grande.

FAQ

1. Cumu possu dumandà una quotazione è cumincià à fà affari cù a vostra cumpagnia?
A: Un rappresentante di vendita vi metterà in cuntattu cù voi appena riceve u vostru email o dumanda, cusì cuntattateci avà.

2: A vostra attività pò offre un prezzu cumpetitivu?
A: Iè, creemu 20 milioni di imballaggi cosmetichi ogni mese.Cumpemu una quantità significativa di materiale ogni mese, è postu chì avemu travagliatu cù ognunu di i nostri fornitori di materiale per più di deci anni, pudemu sempre cuntà di riceve u materiale à un prezzu competitivu.Inoltre, postu chì avemu una linea di produzzione unica, ùn ci costerà micca extra per dumandà à qualchissia altru per fà un certu passu di produzzione.In cunsiquenza, caricamu menu cà l'altri fabricatori.

3: Quantu prestu possu riceve mostre da u vostru latu?
A: Pudemu mandà a mostra in unu à trè ghjorni, è duverà da 5 à 9 ghjorni per ghjunghje in u vostru paese da a Cina, cusì i campioni seranu ghjunti à a vostra porta in 6-12 ghjorni.

4. Chì tipi di finitura di superficia sò pruposti?
A: Avemu prupostu matt spraying, metallization, rivestimentu UV lucida, rubberized, frosted spraying, trasferimentu acqua, trasferimentu di calore, è altri servizii.

5. Cumu inspeccionà ogni articulu nantu à a linea di assemblea?
A: Avemu finitu l'ispezione di u produttu cum'è l'ispezione spot.Quandu i merchenzie passanu à u prossimu passu di u prucessu di produzzione, i cuntrollemu.


  • Previous:
  • Next: