Usemu solu a migliore macchina di stampaggio a iniezione!

Avemu usatu a più bona macchina di stampatura à iniezione (haitiana) in Cina per pruducia i nostri casi è i tubi di maquillaje di plastica da u stabilimentu di a nostra cumpagnia.

Haitian International Holdings Limited sviluppa è produce u cuncettu di machina internaziunale di u 21u seculu.A so cartera di prudutti sofisticati di a custruzzione di macchine di stampaggio a iniezione copre l'interu spettru di l'industria di trasfurmazioni di plastica è risponde à e più diverse richieste di i clienti per a fabricazione di prudutti di plastica di massa è d'alta precisione.

Soluzione Per u Segmentu High-End di Haiti

U Team Zhafir in Ebermannsdorf, Germania è in Ningbo, Cina hè cumpostu di ingegneri di sviluppu altamente qualificati da una varietà di campi speciali.Zhafir Plastics Machinery si cuncentra nantu à a ricerca è u sviluppu di macchine di stampaggio d'iniezione elettrica per l'applicazioni di precisione.

Sta marca rinforza a pusizione di Haiti per a cumpetizione internaziunale, perchè l'Haitianu offre cuncetti di macchina innovatori cù u più altu livellu di tecnulugia per l'utilizatori high-end in u settore premium.Inoltre, cù sti machini d'alta precisione haitiani estende u vantaghju cumpetitivu per i so clienti in quantu à i più alti standard tecnologichi è à u stessu tempu cù una prufittuità altamente efficiente, è ancu in quantu à considerazioni ecologiche.

Soluzione per u Segmentu Standard di Haiti

Dopu più di cinque decennii di sperienza fundamentale è tecnologica in a produzzione di macchine per stampaggio a iniezione sottu a marca "Haitian", Haitian International Holdings Ltd. hà righjuntu una nova tappa in a storia di a cumpagnia quandu hè stata quotata à a borsa.A struttura di l'imprese avanzata in cunseguenza porta i passi cruciali per a globalizazione decisiva di a so marca.

Da questu tempu, Haiti Plastics Machinery hà acceleratu i so affari core in i mercati asiatichi è internaziunali.U focu principalu di a marca haitiana hè nantu à u sviluppu è a produzzione di macchine di stampaggio iniezione standard per u mercatu di pruduzzioni di massa.In questu settore anu creatu per i so clienti un vantaghju cumpetitivu cruciale attraversu efficienza cummerciale, disinni di macchina affidabili, affidabilità estrema è supportu cumpletu.


Tempu di Postu: Feb-01-2023