Chì Finitura di Superficie Offriamu?

Offriamu parechje opzioni diverse di finitura di a superficia per voi di sceglie, cumpresi culori in-mold, sprays interni è esterni, metallizazione, è finiture spray cum'è perla, matte, toccu suave, lucida è smerlata.

Culore in Muffa

L'injection molding hè un prucessu di fabricazione per a produzzione di pezzi injecting materiale riscaldatu è mischju, cum'è vetru è plastica, in un moldu induve si rinfriscà è indurisce à a cunfigurazione di a cavità.Questu hè u tempu perfettu per avè u vostru culore desideratu esse una parte di u materiale stessu, invece di aghjunghje dopu.

Spray Internu / Esternu

Spray coating un cuntainer offre a capacità di creà un culore persunalizatu, disignu, struttura, o tuttu - in vetru o plastica.Cum'è u nome suggerisce, in questu prucessu i cuntenituri sò spruzzati per ottene l'effettu desideratu - da un aspettu frosted, una sensazione testurizzata, un unicu sfondate di culore persunalizatu per un ulteriore finitu di designu, o in qualsiasi cuncepimentu cuncepimentu di cuncepimentu cù parechji culori, sfumature o gradienti.

Metallizazione

Sta tecnica riplica l'aspettu di chrome pulitu nantu à i cuntenituri.U prucessu implica u calore di un materiale metallicu in una camera di vacuum finu à ch'ellu principia à evaporà.U metallu vaporizatu si condensa nantu à u cuntinuu è ligami à u cuntinuu, chì hè in rotazione per aiutà à assicurà l'applicazione uniforme.Dopu chì u prucessu di metallizazione hè cumpletu, un topcoat protettivu hè appiicatu à u cuntinuu.

Trasferimentu di calore

Sta tecnica di decoru hè un altru modu di applicà a serigrafia.L'inchiostru hè trasferitu à a parte attraversu a pressione è un rullu di silicone riscaldatu o die.Per parechji culori o etichette cù mezze tonalità, ponu esse aduprate etichette di trasferimentu di calore chì furniscenu qualità di culore, registrazione è prezzi competitivi.

Serigrafia

A serigrafia di seta hè u prucessu in u quale l'inchiostru hè pressatu à traversu un schermu trattatu fotograficu nantu à a superficia.Un culore hè appiicatu à u mumentu, cù una schermu per un culore.U numeru di culori necessarii determina quanti passaghji sò necessarii per a stampa di serigrafia.Pudete sente a texture di gràfiche stampate nantu à a superficia decorata.

Rivestimentu UV

In l'affari di cusmetichi, bellezza è cura persunale, l'imballaggio hè ancu di moda.U revestimentu UV ghjoca un rolu significativu per fà u vostru pacchettu standout in i scaffali di vendita.

Ch'ella sia una texture frosty o una superficia brillanti, u revestimentu dà à u vostru pacchettu un certu aspettu attraente.

Stampa a caldo/foglio

L'estampazione calda hè una tecnica in quale u fogliu di culore hè appiicatu à a superficia per mezu di una cumminazione di calore è pressione.L'istampazione a caldo produce un aspetto brillante e lussuoso su tubi cosmetici, bottiglie, vasetti e altri chiusure.Foglii culurati sò spessu oru è argentu, ma sò ancu dispunibili l'aluminiu spazzolatu è i culori opachi, ideali per un disignu di firma.

Soft Touch

Stu spray dà un revestimentu suave è lisu à u pruduttu chì hè assai addictive quandu toccu.Soft Touch hè assai populari per a cura di u zitellu è i prudutti di cura di a pelle per dà u sensu di toccu.Pò esse spruzzatu nantu à a maiò parte di i prudutti cumpresi i tappi.

Trasferimentu d'acqua

L'idrografica, cunnisciuta ancu com'è stampa di immersione, stampa di trasferimentu d'acqua, imaghjini di trasferimentu d'acqua, idrodipping o stampa cubica, hè un metudu di applicà disegni stampati à superfici tridimensionali.U prucessu idrograficu pò ièssiri usatu in metallu, plastica, vetru, legnu duru, è parechji altri materiali.

Stampa offset

A stampa offset usa i piatti di stampa per trasferisce a tinta nantu à i cuntenituri.Questa tecnica hè più precisa di a stampa di serigrafia è hè efficace per parechji culori (finu à 8 culori) è opere d'arte in mezzu tonalità.Stu prucessu hè dispunibule solu per i tubi.Ùn sentirete micca a trama di i grafici stampati, ma ci hè una linea di culore sovrapposta nantu à u tubu.

Incisione laser

L'incisione laser hè un prucessu chì crea marchi nantu à e parti è i prudutti fondendu a so superficia.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023